2011. augusztus 8., hétfő

Terápiás nyaralás

Leszoktam a betegségek hosszas taglalásáról, annak a sajnálatos ténynek köszönhetően, hogy Lackó havonta beteg. Röviden ennek egyre biztosabban az az oka, hogy nagyobb az orrmandulája a kelleténél, ezért nem szellőzik a fülkürt és az egyéb járatok, ezért a váladék sosem ürül ki teljesen és újra és újra begyullad. 2 hete ez olyan formát öltött, hogy úgy megdagadt az orrmandulája és a torokmandulája is, hogy gyakorlatilag alig kapott levegőt, nem tudott aludni, enni, inni, cumizni - csak nagy nehézségek árán. Nem részletezem, de az a lényeg, hogy mindezek mellett és ellenére úgy döntöttünk, hogy nyaralni megyünk. Tekintettel az itthoni őszi időjárásra, kerestünk inkább egy very-very last minute görög utat, és így kerültünk egyik pillanatról a másikra Kréta szigetére.
Lacus érkezésünk utáni másnap már nem horkolt, kapott normálisan levegőt, végigaludta az éjszakát -
vagyis normalizálódott az állapota, és tünetmentes lett. Gyanítom, hogy a sós tengervizes, párás levegő játszott közre a gyors gyógyulásban...
Egyszóval testileg hamar összejött a nyaralás terápiás hatása, részben Lacus irányában, részben irányunkban is, hiszen végre mi is aludhattunk éjjel. A testi regenerálódást pedig természetesen hamar követte a lelki terápiás hatás is, amely rám nézve már igencsak kellett (- ennek közvetlen környezetem a megmondhatója).
A nyaralás alatt egyébként minden körülmény tökéletes volt: a szállás, a kaja, a tenger, az utazás, a napjaink, és az időjárás is (némi túlzott szélfúvást leszámítva). Szóval tényleg gondtalan és tökéletes kiruccanás volt! De beszéljenek helyettem inkább a képek!

A TÁJ

MEGÉRKEZÉS HERAKLIONBA A REPTÉRRE

HOMOKREPÜLŐ

"AZ ÉN NEVEM, AZ ÉN NEVEM KUKORICA, KUKORICA JÁNOS..."

A 11 EURÓS VÍZI JÁRGÁNY, MELYET CSAK A PARTON HASZNÁLTUNK, A FÉRJ LEGNAGYOBB BOSSZÚSÁGÁRA...