2010. október 23., szombat

Ide költöztünk

A kezdetektől fogva nem szerettem a blog.hu admin felületét, mert iszonyú felhasználóbaráttalan. :-) (Nincs is ilyen magyar szó.) Szóval rendkívül körülményes volt a szerkesztő felület, és a sablon meg annyira sablon, hogy csak html-lel lehet belenyúlni, amiből tudok ugyan néhány parancsot, na de nem akartam kiképezni magam ebből. 

Arról nem is beszélve, hogy szegény olvasóimat, akik esetleg kommentelésre afdták volna a fejüket, pláne kikészítette a kommenthez kötődő hosszas és felesleges regisztráció. Na ez meg aztán végképp felhasználóbaráttalan volt! :-)

Szóval régóta terveztem a költözést, de nem volt időm összerakni egy újat. (Ez sincs még kész.) A távolabbi terv pedig a saját domain lett volna, de még addig sem jutottam el időhiány miatt. 

No mindegy, remélem itt is olvasni fogtok minket, rólunk, és azt is remélem, hogy a kommentelés lehetőségének leegyszerűsödése fellendíti majd a kommentelési statisztikákat! Hajrá mindenki, további jó blogolást! ;-)

Hamarosan jövünk az izgalmas 10. hónap mérlegével!

2 megjegyzés:

  1. Rám tutira számíthattok, igazi hűséges olvasótok vagyok. Mindig alig várom az újabb történeteket és képeket Lacusról. És természetesen a képeket Pankával nézegetjük :) Imádja 'Acust' :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük, örülünk nektek! :-)
    Viszont szathmáriéknál nagy a csönd a blogon... mi a helyzet a bölcsiben???

    VálaszTörlés