2011. március 3., csütörtök

Az aktuális kedvenc játék

Olcsó, egyszerű kis játék, de a finommotorikát nem kíméli. :-) Mikor megvettük, kb. 2 héttel ezelőtt, Lackó nem tudott vele játszani, mi horgásztunk. Azt hittem, sok hónap múlva lesz csak képes az önálló horgászásra, mert ez olyan finom kézmozgásokat igényel. Tévedtem. 2 nap kellett neki, hogy elsajátítsa, és azóta nagyon szeret vele játszani. Ezt még az első napokban vettem fel, azóta már minden "fogást" egy "HOPPÁ" csatakiáltás kísér! :-)

2 megjegyzés:

  1. Ezt a videót megkönnyeztem kicsit... Annyira büszke vagyok rátok!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát öööööö... az, hogy 2 nap alatt sikerült neki, nem azt jelenti, hogy zseni a gyerek, hanem hogy én vagyok félretájékozott az életkorát és a képességeit illetően. :-) És különben is, egy hét múlva ilyenkor már nálad alszunk, ne könnyezz!!! :-)))

    VálaszTörlés