2010. november 27., szombat

Az első önálló lépések

A mai napon hivatalosan is bejelentjük, hogy Kisfiunk 2010. november 27-én délután megtette első 2 lépését önállóan! Juppííííí! :-)

Egyébként meg minden rendben velünk, elkezdtük a karácsonyi shopingolást. Ma 2,5 órát töltöttünk az óbudai plázában. :-) Lacus jól bírta, simán elvolt a babakocsiban, nézelődött, aztán meg bealudt. (Mondjuk mikor ruhát próbáltam, akkor kicsit már türelmetlen volt, de muszáj volt vennem egy farmert, most, hogy visszanyertem a terhesség előtti versenysúlyomat! :-)

Az egyetlen nem annyira szimpatikus történése az elmúlt napoknak, hogy kis vadóc kezd lenni Lackó, azaz csíp, harap, ütöget. A fejemet, mellkasomat, ahol ér. És persze marhára tetszik neki, én rászólok, ő erre kiröhög. Úgyhogy ma már úgy tettem, mintha sírnék, hátha akkor megsajnál, és abbahagyja. :-) Egyébként tényleg meglepődött, és nem folytatta, csak pár óra múlva jutott újra eszébe. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése